Ścianka tekstylna – różne projekty

Ścianka tekstylna dostępna jest w wielu wersjach. Może być prosta lub łukowa, prostokątna lub półkolista, a także pionowa lub pozioma, nawet typu cover. Jej zaletą jest fakt, iż po złożeniu zajmuje niewiele miejsca i z łatwością można ją przewieźć w torbie podróżnej. Jej rozłożenie i złożenie także jest łatwe i szybkie do wykonania.

Ścianka tekstylna na targi

ścianka tekstylnaŚcianka tekstylna jest stabilna, może stanąć w pomieszczeniu, jak i na zewnątrz, jest wykonana z wodoodpornego materiału, łatwego w czyszczeniu. Jest to lepszy sposób reklamy niż baner czy tablica reklamowa. Nowoczesna ścianka tekstylna sprawdzi się w siedzibie firmy, na targach wystawienniczych, czy na eventach i akcjach promocyjnych. Można wykonać na ściankach bardzo różne projekty graficzne. Sprawdzi się zarówno umieszczanie tam tekstu, jak i grafik wektorowych oraz fotografii. Dobiera się je w zależności od tego, jakiego rodzaju jest to impreza, gdzie ścianka będzie stała, ile osób będzie ją obsługiwało, jaką będzie miała wielkość, jak również to z jakiej branży jest firma. Jeśli ścianka będzie wykorzystywana wielokrotnie to należy tam umieścić tylko te dane które się nie zmieniają, a najlepiej tylko nazwę i logo firmy. Jako że ścianki tekstylne można dostać w wielu rozmiarach to należy wziąć taką, która zmieści się w miejscu prezentacji.

ścianka tekstylnaNie może być zbyt mała, bo wtedy informacje na niej umieszczone nie będą widoczne. Jeśli nie ma możliwości wybrania największej możliwej ścianki, to można wybrać taką typu cover czy łukową, której rogi są skierowane do wewnątrz, przez co zajmuje ona nieco mniej miejsca. Ścianka zdecydowanie powinna być kolorowa i przyciągająca wzrok. Stawia się na intensywne barwy i widoczne napisy. Jeśli chodzi o czcionki to stosuje się te bezszeryfowe, proste, które będą łatwe do odczytania przez każdego. Jeśli chodzi o umieszczanie grafiki to najlepiej jest je dać z jednej strony ścianki, natomiast napisy będą ją ,,oblewać” to znaczy znajdować się na nad zdjęciem i obok niego, małą czcionką można dać też coś na dole np. regulamin promocji, czy notę prawną. Grafika jak i zdjęcia muszą być wyraźne, jak również pasować do profilu firmy. Powinny ją prezentować w sposób profesjonalny. Ścianka tekstylna to nowoczesna forma prezentacji firmy, która sprawdzi się w każdych warunkach.

Im mniejsza mamy powierzchnię do wykorzystania tym bardziej trzeba skondensować informacje na niej zawarte. Lepiej jest umieścić mniej tekstu, a więcej przyciągających wzrok obrazków, niż odwrotnie. Taka nowoczesna ścianka sprawdzi się przez lata.