Jak zaprojektować materiały reklamowe i gadżety?

Reklama i marketing to dwie rzeczy, o które musi zadbać każda firma. Dzięki nim biznes może się rozwijać, przyciągać klientów. Do wyboru jest wiele strategii marketingowych, jednak w każdej z nich zawarte są gadżety i materiały reklamowe. Jest to wszystko co można używać w firmie co może mieć logo i nazwę firmy, jak również będzie praktyczne i można to rozdawać klientom na targach wystawienniczych.

Drukarnia online i tysiące ulotek

drukarnia onlineDobra popularna drukarnia online posiada w swojej ofercie wiele usług dla przedsiębiorców. Jeśli chce się by to wyglądało profesjonalnie i odniosło marketingowe zwycięstwo to warto jest dobrze wybrać projekt. Zacznijmy od omówienia wizytówek, bo to coś, co posiada każda firma. Wizytówka ma standardowy format, jest biała, na sztywnym papierze. Jeśli ktoś się chce wyróżnić to powinien wydrukować wizytówki na papierze kredowym lub postawić na inny kolor. Zmiana formatu jest niewskazana, ponieważ wtedy wizytówka nie będzie się mieściła w portfelu czy kieszeni. Dobrym wyborem są wizytówki dwustronne, laminowane. Na nich można umieścić więcej informacji, a laminat zabezpieczy je przed wilgocią. Kolejną rzeczą, z której korzysta prawie każda firma są ulotki reklamowe.

drukarnia onlinePopularna drukarnia online może wydrukować tysiąc ulotek po bardzo preferencyjnej cenie. Ulotki są lekkie, małe, łatwe w transporcie. Są nawet specjalne stojaki na ulotki – małe, przeźroczyste, takie jak na wizytówki, jak i duże stojące i obrotowe, takie jak na gazetki reklamowe czy na widokówki. Ulotki są chętnie brane przez klientów, ponieważ zawierają wszystkie informacje kontaktowe do firmy, jak również skrócony opis ich usług. Często biorąc ulotkę można zyskać rabaty na zakupy przy jej okazaniu lub wpisaniu kodu z niej w sklepie online. Tu liczy się ciekawe hasło promocyjne, jak również wybór odważnych, lecz nie przesadzonych kolorów. Projektując a raczej wybierając gadżety reklamowe, które mają mieć praktyczne zastosowanie, trzeba przemyśleć to, kto będzie chciał je wziąć i jak mu się przydadzą. Przykładowo, kawiarnia powinna raczej inwestować w kubki z nadrukiem niż parasolki, a firma informatyczna powinna wybrać podkładki pod myszki na biurka, a nie ołówki z logo.

Do tego logo i/lub nazwa firmy powinna być widoczna, jednak wielki nadruk może odstraszać. Dlatego też na koszulce można dać nadruk z tyłu, na kubku ograniczyć się do hasła promocyjnego, a na parasolu umieścić tylko stylowe logo. Wybór odpowiednich dla firmy materiałów reklamowych nie jest zadaniem tak trudnym, jakby się mogło wydawać. Trzeba jedynie chwilę pomyśleć o skorzystać z usług dobrej firmy.